whiplashmamman

Borelia & ökad smärta!

Av Sofia Eriksson - 2017-06-26 10:55

Kära Ni,

Tiden mellan mina inlägg varierar verkligen, men jag skriver när tid och ork finns.


Just nu ligger jag på akuten och väntar på att få träffa en infektionsläkare. Jag var här hela midsommarafton för jag min värk bara stegrade sedan jag fått borelia och börjat äta penicillin. Nu är kuren avslutad men jag mår fortfarande väldigt dåligt men smärta och domningar, trötthet, illamående osv. Framför allt min vänstra sida.


Nu kom en urgullig sjuksköterska in o pratade lite, det ska tas mer prover och snart kommer läkaren


Stor kram på Er,

Njut av sommaren för den är nu här!!! Haka inte upp er på väder mm utan nu är det sommartider.


/

Whiplashmamman 

 
 
Ingen bild

Susanne

10 juli 2017 09:56

Hej
Har läst om dej ang Åke Nyström, Har du blivit opererad och hur blev det efter i såfall? Funderar på att få komma dit för är less pp värken som tar över mig./mvh Sussi

Sofia Eriksson

19 juli 2017 00:31

Hej:)
Jag är på av Åke Nyström 2 ggr. Bara blivit bättre!! Kontakta honom o låt honom föra en undersökning. Då kommer han att kunna tala om för dig om han kan på dig. Han arbetar i Stavanger...bor i Florida!
All lycka!!

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards